~ 1 April och lov! ~

Hej!
Har suttit hemma ett tag men har inte orkat blogga, är innerst inne helt slut!
Nu sitter jag och väntar på att mitt kaffe ska bli klart, sen blir det att börja fixa sig. Drar in till stan om cirka 30 min och möter min kusin.

Har fått en drös sms idag, you can't fool me! Själv lurade jag faktiskt ett par att jag skulle flytta till danmark!

(Det jag skriver nu är komiskt nog inte ett skämt, utan snarare väldigt seriöst.)
Har tänkt ett tag, och jag ska troligen börja spara till en bröstoperation. Ingen gigantisk Kissie kupa, men kanske en mindre C kupa? Hade vart finfint. Är faktiskt riktigt trött på små tuttar, haha. Och bara för att jag kanske gör en plastikoperation om 2 år betyder inte det att jag ska bleka mitt hår och göra 1000 andra plastikoperationer. Jag är fortfarande Sophia.

Nu ska jag kila och dricka kaffe, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0