~ Åh, ge mig sommar ~

Hej!
Klara gick precis, vi har kollat på en skräckis, ätit glass och haft det mysigt.
Nu sitter jag och frossar bland olika skor och plagg som jag såå skulle vilja ha i min sommargarderob...

Som t.ex H&M's Garden Collection
Här är 3 av mina favoriter.

Den första kan jag tänka mig när man sitter med en frapino mocha på Espresso House's uteservering. De andra 2 till fina grillkvällar på landet. Åh vad jag längtar!

Har även kollat runt bland massor med fina skor. Åh, kvinnor och skor...
Sommarskor i högsta höj! Underbart.

1. H&M, 299 kr.
2. H&M, 399 kr.
3. Nelly, 599 kr.

Nu ska jag titta lite film, sen blir det sängen för mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack så väldigt! =)

2010-04-07 @ 10:05:45
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0