~ Ain't no sunshine when he's gone ~

Hej!

Sitter och planerar lite inför sommaren. Insåg att jag vill spendera en helg på landet med några fina vänner, grilla, bada och lyssna på mysig musik. Så i sommar ska ni med, Jemina, Linnea och Toby.
Anledningen till varför jag fick tanken av en mysig helg ute mitt i ingenstans, var självklart Melanie Safka som påminner mig otroligt mycket om grillning och sommar.

Ska även boka biljetterna till metaltown/west coast riot nu när lönen kommer. Jag och syster har bestämt oss att vi inte åker utomlands nu i sommar, så pengar lär inte bli något problem för mig.


Bild på Melanie Safka
Låt: Melanie Safka - Leftover Wine


Nu ska jag sova. Godnatt, sov sött!

Kommentarer
Postat av: Ana Gina

SV: Hej, jag vill bara klargöra att jag absolut inte hatar amerikanare, när har jag sagt det? Jag hatar Bush då han är en massmördare som är världens idiot och kan likställas med Usama Bin Laden, men vad har han med det amerikanska folket att göra? Jag hatar inget INGET, folk! Vill bara påpeka det!

2010-04-20 @ 20:59:38
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0