~ Dålig uppdatering ~

Hej!
Har inte uppdaterat nu sen igår morse. Har inte haft tid!
Igår var jag först på skolkmötet, sen tog jag en promenad med * och träffade hennes vänner en liten stund. När jag kom hem somnade jag på soffan direkt, vaknade och gick och la mig i sängen. Imorse fick jag lite brottom och sedan dess har jag vart i skolan. Nu väntar jag på mamma, sen ska vi gå till skolan där det är "spelkväll", snarare speleftermiddag. Efter "spelkvällen" ska jag iväg och fika med en person jag inte träffat på väldigt längre, trevligt!

Hoppas ni har en lika fin dag som mig, bilder kommer senare. Puss! ♥
Dagens låt: The Kooks - Ooh La



Funderar på ifall dessa par högklackade skönheter är något att investera i? Cirka 250 kr, ni hittar dessa på nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0