~ Foto, sol och promenader ~

Hej!
Kom nyss hem från skolan, sista timmar gick jag och Anders, en utav socionomerna ut på en promenad i majorna/slottskogen.
När jag kom hem satte jag igång och gjorde müsli jag velat göra ett tag, med bland annan goji bär. Det luktar jätte gott, och nu när det snart har kallnat ska jag även hälla i lite bitar utav 90% choklad. Mums!
Nu har jag även suttit i fönstret och läst ur "The Photo Book" som jag köpte på fotomässan. Man blir så otroligt inspirerad och jag lär mig mycket om historian bakom själva yrket att vara fotograf. Mycket intressant!


Nu ska jag läsa vidare och dricka lite kaffe, lyssna på Peter Doherty och läsa tillsammans med en cigarett i handen.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0