~ Godnatt! ~

Nu är klockan snart kvart i 3. Så jag säger godnatt.

Imorgon/idag ska jag upp klockan 11, ska vara på gymmet 12:55. Bokat soltid, fanns inte idag/igår.
Blir även att träna lite kondition tror jag, kanske styrketräning också.

Förresten, läser om arabväldet i skolan. Hur kan en kvinna egentligen vara muslim? Islam är så otroligt kvinnöförnedrande. I koranen står det bland annat "Om din fru är olydlig ska du aga henne och sedan skickan henne i säng", man ska tydligen även stena en kvinna som varit otrogen, detta är tydligen inte vad jag trodde, med kulturellt.

Nej, jag förstår inte. Iofs så förstår jag inte hur man kan vara troende överhuvudtaget.
Från och med nu tänkte jag börja debattera lite, jag har starka åsikter om mycket, så varför inte dela med sig av dessa?

Godnatt! ♥

Nattens låt: Florence + The Machine - Cosmic Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0