~ Godnatt ~

Hej.
Tänkte bara slänga upp ett snabbt inlägg innan jag lägger mig i sängen och läser ur mina nya fototidningar och böcker. Klockan är ju bara 23:24 och jag är jätte trött (tyvärr är halv 12 väldigt tidigt för mig, brukar ju lägga mig mellan 00:30-03:00, även på vardagar).
För er som tycker om foto så tipsar jag verkligen er om att gå och köpa er lite tidningar och böcker, det hjälper verkligen. Det finns så mycket tips och trix ni aldrig kunde tänka er tidigare, vare sig som proffs eller nybörjare.


Bild på nya tröjan kommer imorgon, förhoppningsvis hinner jag uppdatera innan jag ska iväg till skolan. Annars hörs vi efter 2 imorgon.
Godnatt, puss!
Bland annat dessa tidningar + 2 som trillar ner i brevlådan inom snar framtid som jag köpte på fotomässan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0