~ Lång dag! ~

Hej!
Har suttit vid datorn, tv'n osv utan att orka skriva på bloggen.
Men nu fick jag tummen ur!

Har varit hos mormor, fick cigaretter utav henne tur nog, hade inga pengar idag och mamma slutar röka. Iaf, vi drack kaffe och jag klippte till hennes lugg lite.

Nu sitter jag och kollar efter lite nya smycken, väskor, badkläder, underkläder, ja, you name it!
Imorgon kommer ju lönen!



1. Halsband från chique 179 kr
2. Markasitring också från chique 129 kr
3. Nattlinne från H&M 149 kr
4. Strå hatt från topshop 18 pund (perfekt till stekande festivaldagar om det blir några sådana)
5. Bustier/BH från topshop 20 pund. (Nu har jag velat ha en bustier sedan januari, dags att köpa en denna vecka? ohja!)
6. Kilklack från topshop 75 pund. (Är inte detta underbart?, kilklack är rätt inne, och det är ju så mycket skönare än stilett!)
7. Ring från chicy 219 kr (finns även i rött och svart)

Nu ska jag sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0