~ Rude ~

Hej!
Kom nyss hem, har vart på stan, handlat och hunnit käka lite här hemma. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och plugga lite, först blir det dock en snabbdusch.
Hittade tyvärr bara ett bar hotpants på stan, eller ja, hittade en hel del. Men ingenting i min storlek. Antingen är det för stort eller för litet, har verkligen alla 34-36? Blir tokig. Hittade ett aerosmith på h&m, men kändes inte som jag skulle använda det, det fanns bara i 34 och det var små modeller, när det gäller linnen och vår ska det vara oversize.

Imorgon ska jag till studion och hjälpa till lite igen, denna gång ska Anna-Lena Lundqvist fota, kan det vara Roland Andersson? Någonting med Andersson. Fotbolls spelaren som även är känd för "När vi gräver guld i USA". Ja, honom ska Anna-Lena fota, och jag ska hjälpa till. Älskar detta!

Anna-Lena är riktigt duktig, här är ett par av hennes bilder.



Ja, nu blir det duschen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0