~ Dålig uppdatering som vanligt/Utbytes studen?! ~

Hej!
Ledsen för min dåliga uppdatering. Från att ha 350 (ungefär) läsare per dag till bara 40-80 (tycker mycket om er kan jag lova!). Jag måste verkligen bli bättre på att hitta roliga grejer att skriva... det låg ju faktiskt i min natur förr!

Men nu mina vänner har jag faktiskt någonting rätt roligt att säga.
Har nämligen läst på, letat runt och räknat ut cirka pris... och det verkar som att jag har stor möjlighet att flytta till New York som utbytesstudent i ett år 2011! Jag behöver endast tillåtelse från mor och far först (och självklart pengarna, det är ju rätt dyrt också såklart), sen ansöker jag.

Självklart medföljer två bilder från New York med detta inlägget!

Fotot är tagen utav Philipp Klinger
(Photo by Philipp Klinger)

Fotot är tagen utav Trey Ratcliff
(Photo by Trey Ratcliff)

Nu blir det en skön dusch med ansiktsmask osv. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0