~ Turkey in 2 days! ~

Hej!
Har äntligen börjat packa, det är på tiden! På onsdag hämtar pappa mig kvart över åtta, sen bär det av mot Turkiet för att segla runt bland fina öar i en vecka med familjen! Helt underbart.
Eftersom jag inte riktigt har så bra pigment måste jag ta med mig ett par tunna byxor, fick bli ett par Harems och Thailändska.



- Hi!
I finally start packing my bag, it was about time! On wednesday my dad will pick me up at 8:15 am, then were off for one week of sailing in Turkey with my family! Amazing.
Because I don't have a good pigment I have to take two pairs of light pants with me, chose a pair Harems and a pair from Thailand.

Off for a shower, bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0