~ Festivaler i sommar ~

Vilka ska man på? Några helt säkra.


West Coast Riot 17 juni är nr.1 i sommar, Rise Against, A Day To Remember, Bad Religion, med fler band.
Låt under: Rise Against - Worth Dying For

Låt under: A Day To Remember - Welcome To The Family



Metaltown 18-19 Juni är nr.2 i sommar. In Flames, Sonic Syndicate, Bleeding Through, med fler band.
Låt under: In Flames - Dead End feat. Lisa Miskovsy

Låt Under: Bleedning Through - Death Anxiety



Peace & Love den 23 Juli-3 Juli, känns värt men får se om ekonomin tillåter!
Några utav mina favorit artister kommer, Melissa Horn, A Day To Remember, Kent, Shout Out Louds.

Jag har ingen aning hur det blir än! Med tanke på att jag kanske ska till Turkiet också. Vi får se!

Nu ska jag gotta mig med en fin film och varm choklad efter en lång promenad i snöstormen, och på tal om snö, när fan ska det försvinna? Älskar snö, men det är snart mars, börjar tröttna.

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0