~ Fin dag! ~

Hej!
Har inte kunnat uppdatera, något har vart fel!

Sitter med min engelska läxa, har precis ätit gurka och morötter med en jätte nyttig dipp gjord på crème fraîche, vitlök och färsk chili... och that's it! Jätte gott, starkt och bra för kroppen, äter ni mycket stark mat tappar man kilorna fort! Inte nog med det är chili och vitlökt jätte bra för förkylningar, tillsammans med gojibär är det världens bästa medicin!

Nu ska jag fortsätta med läxan, sen kanske det blir fika och stan, kanske köpa lite nya vårkläder? Nu smälter vintern snart bort! Idag var det förut -1 och nu är det bara -2. Fy vad det känns skönt, nu är våren påväg!



Förövrigt älskar jag topshop!

Nu ska jag sätta på kaffe osv tills när mamma kommer hem. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0