~ Hear Me Now ~

Hej!
Idag har jag inte alls haft tid att blogga, har vart i skolan sen har jag fixat om mitt rum, jag blir så lätt trött på hur det ser ut osv. Om ett par veckor byter jag och mamma rum, om inte tidigare, det blir skönt.

Suttit i cirka 20 min och letat musik på spotify, både sådant jag hört som sådant jag aldrig hört om, hittade en del bra musik. Favoriterna är Framing Hanley, hellogoodbye (gammal favorit), Kevin Rudolf osv.

Har precis ätit klart mina sista nudlar/snabba kolhydrater (förutom mellan fredag eftermiddagar och när jag vaknat på söndagarna), ska ju börja med en diet för att få snabbt resultat utav träningen! Har lagt upp ett mat och tränings schema, nu ska det fan hända saker.

Nu ska jag skriva klart schemat och sen blire göra lite latte. Puss! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0