~ Hemma igen! ~

Har vart hemma hos T* med mamma, åkte hem själv med taxi.
Först åt vi middag, risotto med pilgrimsmusslor, vin osv. Sen blev det melodifestivalen med kaffe och choklad.

Har fått låna en analog systemkamera utav T* också, två fasta objektiv fick jag till. Imorgon är det jag som går ut och fotar (om det inte är snöstorm)!

Nu lägger jag upp ett par bilder, sen blir det sängen troligen, fler bilder från igår redigerar jag och lägger upp imorgon. Puss! ♥


Lycklig tjej!

För er som inte fotar förstår nog inte den här bilden.
Den här bilden är tagen med teleobjektivet som tillhör den analoga kameran.
Bilden är oredigerad, skärpedjupet är helt otroligt, skärpan i största allmänhet, färgerna, jag är kär.

Kommentarer
Postat av: cissi

ÅÅH sophia avundsjuk tjej här

2010-02-21 @ 19:12:36
Postat av: Sophia

Hih, förstår jag!

2010-02-22 @ 17:29:09
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0