~ Jätte trött efter en lång natt med Grammy! ~

ej!
Som ni vet satt jag uppe och tittade på Grammy Awards inatt! Tyvärr kunde jag inte blogga någonting inatt då comhem fortfarande är helt utan kontroll, vilket btw är helt otroligt irriterande!
Allt var väl helt okej, det jag var mest berörd av var nog deras Michael Jackson tribute, så otroligt fin, med en av mina absoluta favoritlåtar "Earts Song" där Uscher, Celine Dion, Jennifer Hudson, Smokey Robinson, Carrie Underwood sjöng med i en 3D film vi som såg på tv'n inte kunde se.
Pink gjorde ett otroligt vackert uppträdande i luften, har tydligen problem med att lägga ut video's på bloggen just nu, ska försöka slänga upp ett par, bland annat video på pink's uppträdande.
Green Day vann grammy'n jag absolut tyckte skulle gå till U2, det var en stor besvikelse, förra året var det Tokio Hotel, nu Green Day.
Beyoncé vann hela sex grammy's!

Det blev en riktigt lyckad natt måste jag säga!

Nu ska jag sätta igång och laga lite mat, sen kommer mamma hem. Om någon timma eller två blir det gymmet för mig! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0