~ Lång dag! ~

Hej! Äntligen har jag tid att uppdatera bloggen, har vart jätte upptagen idag!
Jag har vart i skolan och efter det hade vi möte med mamma om hur det går, mina framsteg osv, det gick väl ganska bra. När jag kom hem från skolan hann jag dricka lite varm choklad och titta lite på tv, sen gick jag och Sebbe ut på promenad i helt snötäckta Slottskogen, jag fotade lite också. När jag kom hem lagade jag mat och efter det var jag tvungen att plugga inför nationella. Nu tänkte jag snart sätta mig och skissa lite på första skiss på flera år, är så himlans kul att ha börjat rita igen. Sen blir det sängen, men först ska jag hinna kolla runt lite på nätet efter ett par snygga skor!
Puss på er! ♥



Fina och väldigt skidåkna Azaleadalen i Slottskogen.

Bilder på mina skisser, eller iaf en av dom åker upp imorgon eller ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0