~ Oaktiv! ~

Hej!
Jag har gått och blivit så dålig på att uppdatera under helger, är ju ute så mycket!

Igår såg ju jag och syster Avatar, och precis som förväntat var den verkligen den bästa filmen jag har sett, blev helt förälskad. En helt galet charmig och vacker film! Mycket nöjd, såfort den finns på dvd så blir det att köpa den!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, redigerar lite bilder osv.
Har precis ätit frukt doppat i smält, mörk choklad! Super gott, till middag blev det bara grönsaker och dipp, är så dålig på att äta mycket nu när jag går på dieten, finns ju så lite hemma som passar den! Blir att shoppa massa ny mat imorgon skulle jag tro! Nu ska jag sätta mig och titta film, update senare kanske. Puss!



Vem har gått och skaffat sig rent av SVART pasta? Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0