~ Paperthin Hymn ~

Hej!
Kom nyss hem från skolan, eller ja, nyss och nyss, för en timma sedan ungefär.
Idag har jag bara läst, pluggat grammatik och sett film, hann inte se klart den så tydligen får jag se klart den imorgon, skönt!

Nu sitter jag här med en mumsig latte eftersom mamma köpte espresso till mig igår! Dock har jag ju ingen ångskummare, så skummet ser ju lite sådär aptitligt ut... Jaja!


Nu ska jag ut med hunden, min fina diamant! På tal om honom så ska jag förmodligen tatuera in en diamant som står för honom, låter kanske lite oorginellt, men det skiter jag i, han är nämligen min lilla diamant, och han börjar ju bli gammal.

Puss! ♥


Min diamant, jag älskar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0