~ Tröttaste tjejen ~

Hej!
Har suttit i soffan sedan dess att jag kom hem runt 2, fy tusan vad trött jag är!
Sov cirka 4 timmar inatt, har gymmat och snart blir det gymmet igen.
Nu lagar mamma wok med nudlar, gott gott!
Tänkte sätta mig och kolla lite mer på lägenheter, inredning och priser, försöker fixa så att jag kan flytta hemifrån inom en snar framtid. Och åh vad jag längtar till våren, att gå runt i fina skor och visa upp min nya kropp, för snart kommer jag ha en sådan fin kropp jag hade för 2 år sedan! Men ja, värmen, vem längtar inte? Så sugen på att uppdatera min vår/sommar garderob! Är så trött på "Varning för snöras/Varning för halka" skyltar.

Nu blir det äta, sen gymmet! Puss på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0