~ What if you ~

Hej! Kom hem från skolan för någon halvtimma sedan, har suttit och pillat lite med mammas framtida tatuering, vi ska iväg när hon för lön nu i feb skulle jag tro. Jag tycker det är jätte roligt att min mamma ska tatuera någonting som jag har ritat, blir så glad! Dessutom är det första/andra skissen jag gjort på flera år, men det känns riktigt roligt att börja igen, utan att helt och hållet tappat fantasin osv!
Snart ska jag städa lite, sen blir det stan och leta efter ett par skor och efter det går jag till gymmet.
Update lite senare igen, puss! ♥


Dagens outfit var lite för svart, så la till ett flätat skärp i skinn!

Oredigerad bild, skissen mamma ska tatuera.
Jag ska göra några få ändringar, foten osv är ju inte så lyckat än. Men jag jobbar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0