~ Yeah ~

Hej!
Just nu började jag tänka på hur hemsk detta som hände i Länsmansgården, Göteborg i helgen var.
En av mina bästa vänner var där, och jag hade lust att gråta när hon berättade om händelsen.
I tidningarna står det och även min syster har en kontakt som var med i bråket och har antagligen träffat mördaren.

Tror detta är något nedlåtande för många här i Göteborg, det är så många som kretsar runt människorna i bråket, många som kände Per och att någonting sådant här händer visar ju mycket om dagens samhälle.
Vila I Frid, Per Nordkvist.

Och L****, du ska veta att jag finns för dig. Älskar dig, och det är hemskt att du fick vara med om någonting sådant här underbara lilla ängel.


Läs mer på GP.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0