~ A Dream Is A Question You Don't Know How To Answer ~

Hej! Sen update, har inte riktigt haft lust att sätta mig vid datorn idag.
Idag vaknade jag runt 2, när jag såg mig själv i spegeln var min läpp fylld med torkat blod. Fyfan för detta kan jag väl bara säga, jävla infektion. Detta gör iofs inte att jag inte tänker pierca mig igen i framtiden.
Igår var jag inne i stan och skulle byta till läkarstav, barbarella var inte öppet så fick gå till UVX. När tjejen tagit ut min piercingstav och skulle byta till läkarstaven började det blöda, så vi struntade i att sätta i läkarstaven, infektionen kunde bara blivit värre. Dock har jag hört att man kapslar in infektionen om man tar ut staven under infektion. Men gjort är gjort, nu har jag ingen piercing längre. Saknar den.

Nu ska jag och mamma snart titta på film och jag ska göra mer smothie, yum!
Sitter och kollar runt efter kläder osv på nätet och köpte mig en topp från Nelly.com för 95 kr på rean, klart jag slår till då.




Nu ska jag kolla vidare, och njuta av Infected Mushroom's nya skiva. Update senare kanske, bye! ♥
Låt: Infected Mushroom &  Perry Ferrell - Killing Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0