~ Be Yourself ~

Godkväll!
Nu har jag vart med Daniel sedan klockan 9 ungefär, har vart och fikat och tittat på en urkass och jätte äcklig film. Vi har ju dygnat också, så kände oss lagom pepp. Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla mina ögon öppna. Blir att sova väldigt snart, väntar bara på ett samtal från Daniel när han satt sig på bussen påväg mot Särö för att se att han faktiskt kom med den osv.

Btw, tack Cicci och Daniel för 2 underbara dagar. Älskar er båda något helt otroligt.
Kommer sakna dig Daniel, väldigt mycket.

Sov så sött, godnatt! ♥


Blev Café Vasa, trots deras alltid för varma, brända och äckliga latte/cappuccino. Daniel var manlig och tog en öl han!

Du ser ibland lite femenin ut Daniel, kanske för att det ibland ser ut som om du har smink. Men du är en riktig karlakarl! Typ... Eller kanske 14 år? Whatever, älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0