~ Coffee And Cigarettes ~

Godkväll gott folk!
Kom precis hem från min pappa, var väl mysigt. Nu ska jag snart sova, börjar ju skolan på måndag!
Har helt otroligt ont i huvudet också, så galet jobbigt.

Igår var jag på bio, såg Sherlock Holmes, den var väldigt bra! Hade inga förväntningar alls, så blev posetivt överraskad! Snygga Jude Law var ju också med, två väldigt bra skådisar! Har gått och blivit helt galen i Jude Law, så otroligt snygg, eller vad tycker ni?



Idag fick jag hem min topp från Nelly.com också! Klockan 12 imorse ringde det på dörren. Den är så otroligt mysig! Dock lite för lång för min smak, men det ska nog gå bra.



Nu ska jag städa mitt rum lite, sen ska jag nog se film eller nåt. Stackars resten av de 70% ungdomar som börjar skolan imorgon eller redan gjort. Men jag ska ju börja på en speciell skola, blir väl helt ok hoppas jag.

Någon gång nu i helgen åker Daniel och jobbar i gbg, blir att träffas en stund iaf hoppas jag, men vi får väl se hur det blir med det.

Nu blire städa, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0