~ Everybody's Changing ~

Godkväll!

Har tyvärr haft samma problem med internet idag som sist, så har passat på att städa garderoben, fixat till mitt rum och diskat! Eftersom jag är ensam hemma så tänkte jag gå och laga lite mat, blir väl någonting och som vanligt sallad, mums!


Lite UNO i skolan.

Satte upp tavlor på väggen!


Någon mer som vet vem Veronica Varlow är? Var helt galen i henne ett tag efter hon var med lite under Emilie Autumn's spelning. Burlesque dansare och otroligt snygg. Måste bara reklamera henne! Så otroligt sur på mig själv som inte tog med mig kameran under Emilie Autumn's spelning.









Veronica Varlow coachade även den här tjejen att bli pinup/burlesque dansare på MTV.

Nu ska jag laga mat och sen blir det att titta tv och efter det plugga. Update senare. Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0