~ If it means a lot to you ~

Hej! Ledsen att jag inte uppdaterar lika ofta längre, har så mycket att göra! Idag har jag dock vart sjuk.

Igår gick dagen väldigt bra, var i skolan från halv 10 till 2, det går fort. Var och gymmade med en utav socionomerna, vilket jag kommer göra varje måndag. Hade ett par lektioner med läraren där och fick läsa lite hemkunskaps teori.
Syster har sovit här inatt igen men ska ut och ta en taxi hem nu. Har haft det jätte mysigt, men har vart helt slut, antagligen pga förkylningen jag har.

Har suttit och kollat runt lite på nätet, finns så otroligt snygga saker!
Ett av mina nuvarandre favorit märken på skor och annat är Iron Fist, hittade ett par skor i somras på Shock och sedan dess har jag älskat deras skor osv. Här får ni ett par bilder!



www.ironfistclothing.co.uk

Nu tänkte jag försöka mig på att designa min blogg lite, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0