~ I'm Made Of Wax, Larry, What Are You Made Of? ~

Hej! Nu har jag haft en mysig runda på stan med syster, kom precis hem. Köpte en ny halsduk och Tatt♥ Life Tidning. Och "♥" ska vara ett O, för er som inte förstår.
Nu ska jag hoppa in i en varm dusch, sen blir det mat och efter det blir det fika och kanske film med älskade Daniel som åker ifrån gbg/särö imorgon, synd nog. Nu fåru allt ta och komma hit oftare, eller flytta hit, Daniel! Kommer sakna dig.

Ni får ha en finfin lördagskväll! Och håll inte på med för mycket bus nu...! Puss på er, bye! ♥


Som vanligt lägger jag ut för mycket pengar på min favorit tidning!
89 kr känns otroligt mycket, men så värt!

Som vanligt när jag dygnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0