~ I've seen in to most hearts ~

Godkväll!
Har inte kunnat uppdatera idag heller, haft jätte problem med internet tyvärr. Jävla comhem, nu blir det att byta till bredbandsbolaget snart.
Idag har jag inte alls gjort något speciellt, sov fram tills 13:45 och har bara kollat film osv ikväll. Såg Where The Wild Things Are för tredje gången, och den är lika fin fortfarande. Något att rekomendera att gå och se på bio nu i vinterkylan!

Och inatt ska jag inte sova något speciellt, klockan 02:00 sänds Grammy Award's direkt från Los Angeles på kanal 9.
Runt 05:30-06:00 är det slut så får ett par timmars sömn innan det är dags för skolan!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Jonny Craig. En väldigt älskad sångare för mig, hans röst är helt otrolig.
Nu blir det att sova på soffan 2 timmar innan Grammy Award, puss! ♥


Lyssnat på tok för lite på Jonny Craig senaste månaden/månaderna.

Låt: Jonny Craig - Children Of Divorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0