~ Lip gloss and black ~

Hej!
Har diskat, ätit kinesisk kyckling, chili och vitlöks soppa från ett recept som ska motverka förkylningar, halsont osv. Gjorde mycket gott både i magen och för halsen!
Har även hunnit plugga klart veckans (för lätta) läxa, tog mig cirka 30 min att skriva cirka 100 tal.
Nu sitter jag och pluggar på lite om systemkameror, då jag faktiskt fortfarande har för mycket kvar att lära. Behöver lära mig mer om de olika objektiven som finns, filter osv. Däremot ska jag beställa ett stjärnfilter redan om någon vecka, när jag har pengar igen.

I början pluggade jag på genom hemsidan kameraväskan, en bra hemsida för de som precis köpt sin första systemkamera. Nu läser jag på många olika hemsidor, samt videoinlägg på youtube osv.

Om en liten stund blir det sängen, tänkte läsa lite SO innan jag sover, eftersom att jag inte läser någon SO i skolan än så länge tänkte jag att det trots allt kan vara bra att plugga på, vare sig jag får betyg i det eller ej.

Godnatt! ♥




Bilder jag tog tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0