~ Övertrött Tjej! ~

Godmorgon hörni! Själv har jag dygnat, har precis vart och lämnat Daniel på järntorget, skitungen är ju i särö och ska jobba nu! Och Daniel, om du flyttar hit ett par månader följer jag aldrig med dig till järntorget klockan 6 på morgonen igen, bara så du vet.

Jag är ganska galen just nu, när vi gick upp ur sängen drack jag en stor kopp kaffe 50/50 med mjölk iofs, sen drack jag latte från 7-eleven medans jag väntade på spårvagnen, och nu är jag på min 4 kopp kaffe sen jag kom hem! Det ni. Jag är mitt i eff koffeinrus!
Har vart en trevlig kväll/natt och igår var jag med systeryster på stan, fikade och köpte en kjol! Bild får ni kanske senare.

Sen runt 11 kom ju daniel hit, då tittade vi på American History X som jag köpte nere i videobutiken för 69 kr.
Och ja, sen spelade jag och Daniel SSX On Tour, och du är så jävla ägd Daniel.

Nu blir det 2 bilder, update senare! Puss ♥


Galen tjej säger hej. Ja, som sagt. Koffein rus, det gillar ni allt va?!


Lagade god middag till mig och systeryster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0