~ Overture ~

Hej!
Har vart i skolan hela dagen idag, woho! Och inte så mycket stress idag heller, så allt nästan är klart. Det enda problemet jag har är kläder! Men det löser sig säkert.

Sitter och dricker kaffe, lyssnar på Elvis och läser om Cybergymnasiet, med tanke med mina betyg blir det nog Cyber. På tisdag är det jag som söker. Ska även söka lite jobb/sommarjobb, ska försöka ta mig utomlands i sommar.

På tal om ingenting, fy tusan vad jag vill pierca sternum! Kommer dock inte göra det, inte förens jag är 18 iaf. Sternum har ju väldigt lätt att flytta på sig till skillnad från annat, precis som i nacken, halsen och i stort sett alla surface piercings. Men det är ju så galet snyggt! En till nackdel är ju isf att man får otroligt fult och stort ärr.



Nu försöker hunden reta mig genom att bita mig i foten, får bli att träna honom lite med skinka nu, som alla borde göra, hundar tycker ju sånt är så otroligt kul. Update om ett par timmar, om inte tidigare. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0