~ Passion ~

Godkväll!
Här sitter jag och lyssnar på Joy Division och halvsover.
Såg precis klart Paradise Hotel, Andreas är tillbaks och Stefan är ute. Väldigt spännande 2 avsnitt får jag säga.


Tyvärr ser Andreas sliskig ut, annars jävligt nice. Men Cimon kommer alltid vara min favorit i PH.

Har förövrigt haft en fin födelsedag! Köpte nya träningslinnen och en primer idag. Gick på cirka 500. Jag och mamma var och åt på La Sombrita, spansk mat och tapas. Jätte gott! Musslor kokade i vitt vin till förrätt, baconlindad ryggbiff med grönsaker till huvudrätt och créme caramel till efetrrätt, gott gott! Tyvärr har La Sombrita väldigt dålig service, men det är faktiskt värt deras underbara mat ibland.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, sedan ska jag sova. Ni får ha en finfin sömn så blir det update imorgon innan skolan om jag hinner. Puss! ♥


Primern till vänster köpte jag, nu på vintern blir man ju så röd! Grönt "blendar" ut det röda och tonar ner blämmor och rodnader. Tur nog har jag bara rodnader!

Btw, jag ångrar att jag klippte min lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0