~ Sen update! ~

Usch vilken stressig dag det har vart! Vaknade 20 över 8 idag, så jag hade bara cirka 30 minuter innan jag var tvungen att gå iväg till skolan och efter skolan stressade jag hem, ut med hunden och iväg till mormor direkt, sen vart det stan.
Har köpt fundation, spolar till håret och lösögonfransar.
Nu ska jag äta, sen blir det dusch och innan jag lägger mig blir det film.

Iaf, idag vill jag hedra Björk lite!
Hon är ju så underskattad så det finns inte, så otroligt ovanlig och mysig röst. Dessutom är hon med i en otroligt bra film, Dancer In The Dark, filmen jag ska se ikväll!



Update lite senare ikväll, puss på er! ♥


Låt: Björk - Joga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0