~ Sing for the moment ~

Hej!
Hann inte uppdatera innan skolan imorse, låg och dröjde i sängen fram tills 08:45, rätt skönt.
Idag har jag bara vart i skolan, snart ska jag väl in till stan och till bengans. Ska hämta ut biljetten till Lamb Of God och köpa en sport bh, sen blire hem och plugga!

Idag ska jag sova direkt efter Paradise Hotel, är ju så jävla trött på dagarna. Behöver verkligen min sömn.

Nu sitter jag med en god kopp te och marabou! Ja, det är okej att äta godis ibland nu när man tränar... heh.
Har otrolig träningsverk nu från igår, jag måste sluta köra så hårt när det gäller vikterna på gymmet. Men det är sådan adrenalinkick, och jag behöver sådanna för att klara dagen.


Kanske inte så intressant, men alla måste ju dricka vatten under träningen!
Detta är min nya från Inter Sport för 40 kr.

Ett av mina 2 nya träningslinnen, köpte ett likadant fast svart också, 2 för 250 kr på Inter Sport. Och vet ni vad? ...

Modet för denna vinternt/hösten är faktiskt väldigt sportigt! Mycket hoodie's, sportiga byxor osv.
Matchade linnet från Inter Sport med leggings, halsduk och en grå hoodie, och wipps blev man vårmodern!
Även militärgrönt osv kommer vara otroligt modernt nu i vår.
Tyvärr ingen vidare bild, menmen!


Te är gott! Detta är förövrigt ett utav mina favorit teér, himelskt gott eller ängla gott tror jag att det heter!

Ut med hunden nu, sen blir det en varm dusch. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0