~ Stronger ~

Godkväll! Har inte uppdaterat på hela dagen. Internet har ogillat mig idag!
Nu funkar internet äntligen igen.
Idag började jag dagen med att diska och göra ännu mer Smoothie! Mums. Efter det började jag fixa mig och åkte in till stan, träffade Anna, köpte olika krämer, ansiktsmasker och en ny topp! Nu är mina pengar snart slut. Men är nöjd med mina köp!

Nu ska jag titta lite på film och sen blir det "spa" tid med mig själv, har inte haft det på ett tag! Blir skönt med lite hårinpackning och massa krämer och oljor.
Update senare. Puss på er, bye! ♥


Köpte på Kicks!

Nya toppen från Carlings!

Slänger upp en bild på tröjan då jag har lite snyggare kläder till, haha.
Love it!
H&M 140 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0