~ The Sound Of Truth ~

Goddag!
Igår blev det ingen update, först var jag i skolan, efter skolan åkte jag till stan och efter stan åkte jag till mormor, när jag kom hem från mormor hände det lite saker, "droppen fick bägaren att rinna över" får man väl säga. Har inte mått så bra, varken psykiskt eller fysiskt senaste månaderna får man väl säga, menmen! Skolan är min lilla väg ut ur det mörka nu, samt allt som händer inom snar framtid, och min mamma, trots våra bråk...,  mina vänner osv som förgyller mina dagar. Tack för att ni finns, speciellt Daniel.

Menmen, idag är det fredag, vilket innebär god mat och efterrätt på skolan, samt sluta klockan 12:50! Underbart.
Ikväll kanske syster sover här, men innan dess ska jag hinna baka lite och senare ska jag och mamma ner till gymmet.


Ny tröja från Gina Tricot, köpte igår, och fram med det gamla nitbältet också!

Jag har ganska stor rumpa ja, en anledning varför gym. Men iaf, tröjan bakifrån, så fin!

Nytt linne igår också, från H&M 99 kr.

Nu ska jag baka! Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är tjock

2010-01-29 @ 18:26:42
Postat av: Sophia aka Trashwhore

Åh så trevligt.

2010-01-29 @ 18:54:30
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0