~ Transmission ~

Godkväll, igen!
Jag och mamma såg precis klart filmen James And The Giant Peach, jätte mysig!
Har dessutom hunnit plugga 1,5 timma, känner mig jätte stolt.

Nu sitter jag och kollar igenom inspirationer till min outfit, mitt hår och smink tills på fredag. Jag vill ju att allt ska vara klart på fredag när det är dags!
Tänkte blanda lite utav min personliga stil tillsammans med rockabilly och pin-up, får se hur det blir!




Kommer bli en fin kväll, fullt med 50-tal, massa Elvis och plockmat. Ser verkligen fram emot det!

Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite, sen ska jag sova. Update innan skolan imorgon. Puss, godnatt på er! ♥


Låt: Elvis Presley - Love Me Tender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0