~ Ännu mer sörjande ~

Hej.
Jag sitter här och försöker skissa min nästa tatuering, men tyvärr går det inte så bra. Jag böter ner pappret och jag skakar.
Tyvärr mår jag lika dåligt fortfarande, sedan min hund dog har mycket hänt med mig. Magiska känslor förgyller mina dagar, samtidigt som det tynger mig.

Sedan dess att Love dog, har jag blivit ett med naturen på ett helt annat sätt än jag vart förut. Jag kan knappt skada en fluga, osv. Det känns magiskt, det är som att han lämnade sina känslor i mig.

Nu tänkte jag gråta mig till sömns och få i mig lite energi. Puss.




Kommentarer
Postat av: Aye¨

Hejhej fin blogg :) Ska du göra något speciellt idag?

Kram//Ayeland.devote.se

2010-07-26 @ 13:29:20
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0