~ Hemma från en tropisk sommavecka i Borlänge ~

Hej!
Äntligen har jag lite tid att uppdatera. Hade ju datorn/internet med mig till Peace & Love, men jag hann inte blogga då jag jobbade så mycket. Nu har jag heller inte riktigt tid att blogga, har riktigt mycket bilder att redigera och organisera. Bilder dyker upp när jag blivit klar.
Sålänge kan jag säga att veckan var helt jävla underbar, sommar, sol, bra musik, vin, bra människor.

Är det någon mer än jag som bara helt älskar senaste Swebus reklamen?

Helt underbar, både musiken och själva filmen. Synd nog finns den inte som hel låt. Snart blir det att åka till landet och njuta ett par veckor. Men först, jobb, vin och syster.

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0