~ Förstörd, mörbultad. Vad mer? ~

Hej.
Sitter och snyfftar till fina minneslåtar. Försöker komma på andra tankar, men det går inte.
Tänkte lägga upp lite bilder från den fina delen av helgen.


En av dessa blommor la jag på min älsklings grav.






Detta är dagen innan min älskling åkte in på sjukhuset. Alltså sista dagen han var pigg och frisk, och sista dagen han pussade mig.

Åh. Älskling...


Try to kill it all away
But I remember everything
What have I become
My sweetest friend
Everyone I know
goes away
In the end
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

If I could start again
A million miles away
I would find a way


(Stycken ur Johnny Cash - Hurt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0