~ Kimono, kaffe och cigg ~

Hej!
Sitter och röker, dricker kaffe och pratar med mamma, kom nyss ut ur duschen så har på mig min underbara kimono!
Om en liten stund ska jag börja fixa mig lite, sen bär det av till pappa, ska fira min älskade lillasyster som fyller år idag.

Idag var det avslutning, betygen är bra, för att vara jag. Och som ni kanske vet, jag går på en liten speciell skola, så jag fick läxpris! Denna terminen är jag den som legat på topp med att lämna in läxan varje vecka osv. Så får en valfri pocketbok nästa vecka, vilket är ett måste nu inför sommaren!

Hemkunskap - G
Matte - G
Svenska - VG
Engelska - VG
Historia - G

Känns fint att gå VG i Engelska och Svenska, och för er som inte vet, jag har inte vart i skolan under daglig basis i hela mitt liv. Detta är första terminen jag gått till skolan. Detta känns toppen!

Nu ska jag dricka mer kaffe. Ha en fin dag och kväll, så hörs vi nog senare. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0