~ Mess up the bed, with me. ~

Hej!
Har inte orkat blogga idag, började min bakfylla med att dammsuga, diska, skura osv. You name it.
Sen blev det ett par timmar hemma hos mormor, drack kaffe och tittade igenom katalogen med grejer att köpa på flyget.
Resten av dagen har jag bara slappat, och väntat på att min älskade hund (och mamma) skulle komma hem.
Såfort jag öppnade dörren fick jag en chock(!), uppe på landet har de klippt min bebis (hunden) helt ojämt och kort. Han ser inte klok ut, och jag var nära på att grina. Stackarn...

Nu ska jag sova, upp till näst sista skoldagen imorgon, härligt. Puss!


Evelina hade med sin hund hem till mig igår, så söt! Men måste säga att han var lite småläskig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0