~ Vila i frid ~

Imorse dog min bästa vän, och detta är något av det värsta jag varit med om i mitt liv.
Att något så litet som du min bästa älskling, kan betyda så mycket för en människa.
Jag är hjärtekrossad, och jag kommer alltid sörja dig.
Trots att det är svårt att förstå, så sover du nu, under vårat fina äppelträd.
Jag kommer alltid att älska dig, du kommer alltid vara en stor del av mig.

Vila i frid, i din älskade trädgård, din dumma plutt. Jag älskar dig.






Jag kommer förmodligen snyfta och lägga upp tusentals bilder på min hund närmaste veckorna, om inte månaderna.
Och detta gör jag inte för att jag vill ha uppmärksamhet, jag sörjer endast min hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0