~ Ansiktsmasker och andra härliga produkter! ~

Hej!

Tänkte att jag skulle tipsa om några utav mina favoriter utav krämer!
Nästa vecka lägger jag upp lite utav mina hemmagjorda favoriter.

För er med torr hy

Torr hy är någonting vi alla har och har haft nu under hösten och vintern.

1. Nivea Visage Silk Comfort. Underbar kräm som fort sjunker in i huden, inget fett och doftar underbart. Relativt billig också! Mellan 95-130 kr.
2. Nivea Visage Smooting Toner. Underbar rengöring för morgon och kväll, glöm inte vad jag skrev för ett par veckor sen, rengöring är det viktigaste. Mellan 80-120 kr.
3. Decléor Aromessence Angelique. För er med väldigt torr hud är detta ett måste. Underbara droppar för dig med torr/solskadad hud. Cirka 400 kr beroende på vart du köper den.
4. Dermalogica Active Moist. Oljefri fuktkräm. Cirka 470 kr. 

För er med fet hy

1
. Nivea Visage Refreshing Wash Gel. En billig rengöring som gör under för huden. Samtidigt som den rengör och tar bort det feta i hyn ger den fortfarande fukt så att du inte torkar ut. Cirka 80 kr.
2 Nivea Visage Young Control Shine! Bra kräm för ungdomlig hud med fet hy. Pris vet jag inte.
3. Nivea Visage Young Stay Clear! Ansiktsvatten med nedmattande effekt samtidigt som rengör på djupet från pormaskar och finnar. Pris vet jag inte.
4. Kerstin Florian Clarifying Skin Freshener. Underbart lyxig och nedmattande, djuprengörande scrub med otrolig spakänsla. Cirka 400 kr.



Nu ska jag gå och lägga mig, puss på er! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0