~ Dålig uppdatering! ~

Hej!
Har absolut inte haft lust att blogga, vart med bästa Daniel ju!
Vi har festat och massa fint, vart på Lamb Of God och haft det bara bra! Ikväll tatuerar han mig och min mamma. Har redan fått min, ett litet hjärta på handen som representerar älsklings Daniel. Mamma ska göra sin nu, mitt namn på överarmen.
Förövrigt, jag hatar att Salem Al Fakir inte vann igår! Så synd. Daniel blev rånad igår också. Vad gör man?!
Blir uppdatering imorgon igen, med bilder osv.
När Daniel är klar med mammas tatuering blir det att se Bröllopsfotografen och äta godis, mys!

Puss på er! ♥


Låt: Salem Al Fakir - Keep On Walking


Bilder från torsdag på lamb of god och igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0