~ Jobb...jobb... pengar?! ~

Hej!
Sitter och letar sommarjobb via internet, kollar runt på olika hemsidor, skickar runt CV osv.
Måste ha råd med både festivaler, resa, underhåll, fina kläder osv, i sommar.
Nu sitter jag och letar jobb inom media, igår var det inom mode och självklart(!!) ska jag gå ut och fråga i stan, kiosker osv (jag är inte såpass naiv att jag litar på att få jobb på lite bättre platser, men man kan ju alltid hoppas!!)

Vlog lite senare om jag orkar, är ju så satans trött! Och om en liten stund ska jag plugga också. Påsklovet börjar imorgon/fredag, blir så otroligt skönt!

Nu ska jag dra mig till köket, dricka kaffe och plugga. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0