~ Lång dag! ~

Hej!
Nu är jag lite irriterad, har skrivit en lång text om dagen osv, och varför jag inte uppdaterat! Men självklart råkade jag radera allt.

Så jag skriver bara:
Har vart upptagen med lite "skit", med det menar jag en irriterande människa, och idag har jag vart i skolan och på stan!

Kommer heller inte uppdatera efter imorgon eftermiddag fram tills söndag, ska nämligen till Sunne och bo på spa hotell, åka skidor och äta god mat, bada osv hela helgen! Blir underbart. Ska se till att försöka ta mig tid för en liten uppdatering iaf.

Slänger upp bilder nu på nya jackan som jag köpte på H&M för 299 kr, och skärpet från missäy för 99 kr.
Nu ska jag äta en jättemysig Puss!



Älsklingshunden i bakgrunden! Och mina nya fina kuddar som mormor köpte åt mig i indien!


Mums! Keso sallad!

Kolla även in en av mina bästa vänners blogg, stellahenrietta! Mysig blogg med bra skönhetstips och blandat!
Hon, precis som jag, gillar hälsa och träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0