~ Pluggisen! ~

Hej!
Har inte haft tid att uppdatera idag, suttit och pluggat konstant sedan 13:00 idag.
Sitter och lyssnar på jätte fin piano musik medans jag skriver, piano gör mig lugn och det är något jag måste vara för att inte bli frustrerad. Är ju både så äcklig uttråkad och trött!

Nu ska jag fortsätta skriva, sen ska jag och mamma äta lamm och titta på K.special som idag handlar om Cindy Sherman, en välkänd fotograf och feminist. Detta går på kanal 2 klockan 20:00.

Saknar sommar 2008 i Skokloster med Jemina där vi gick och lyssnade på bästa Lars Winnerbäck, det är sådan sommarnostalgi.
Låt: Lars Winnerbäck - En Tätort På En Slätt



Älskar min tatuering. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0