~ Resmässa och shoppingsug! ~

Hej!
Har suttit vid TV'n med kaffe och massa gott sedan jag kom hem från resmässan, (eller turistmässan kanske det heter?) är otroligt trött! Fick dock en inblick på vart jag vill ta med min syster i höst, men det tänker jag inte avslöja här. Det vill jag ta med henne imorgon när hon (äntligen!!!) kommer tillbaks från Spanien.

Är på sådant himla shoppinghumör! Har inte känt sådant här sug på jätte länge, vill ha en ny väska, ny jacka, ny kavaj, nya underkläder, ny klänning, nya kjolar, nya linnen, nya skor, ja, jag "behöver" ju verkligen allt detta!
Min vårgarderob... den existerar inte. Vem har lust att ge mig lite pengar?


Har inte någon alls ork att göra ett videoinlägg nu, men lite senare blir det förmodligen ett. Puss! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0